Subject: Tegevusloa andmebaas
From: "Hanna Kivila" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 08:50:51 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tahaksin uurida, kas on võimalik tuvastada mõnest andmebaasist kliinikuid
(nii hambakliinikuid kui ka näiteks ilukliinikuid), kellel on kehtiv
tegevusluba.

Leidsin hetkel Ravimiameti poolt loodud tegevuslubade registri, aga sealt
ei leidnud ma kliinikuid, enamasti ainult apteeke.

Tervitades,

Hanna Kivila

Klienditeeninduse juht

AS Linde Gas

Valukoja 8, Öpiku maja, 11415 Tallinn

Klienditeenindus

Tel. +372 6504 504

E-mail:   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tellimused:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.linde-gas.ee/shop>

The information contained in this email and any attachments may be
confidential and is provided solely for the use of the intended
recipient(s). If you are not the intended recipient, you are hereby
notified that any disclosure, distribution, or use of this e-mail, its
attachments or any information contained therein is unauthorized and
prohibited. If you have received this in error, please contact the sender
immediately and delete this e-mail and any attachments. No responsibility
is accepted for any virus or defect that might arise from opening this
e-mail or attachments, whether or not it has been checked by anti-virus
software.

Linde Groupi EL-is asuvate riikide andmekaitse reeglid asuvad järgmisel
veebileheküljel: dataprotection.linde.com
<http://dataprotection.linde.com/>